Tänään ollut aamusta saakka kovin itkuista, onneksi ulkona on kaunis ilma mutta se pistää ulos lähes jokaisen Perheen, joten lisää kyyneliä.
Mun pitäis jaksaa sinne Oikeusaputoimistoon, että saisin jätettyä tutkintapyynnön Vantaan Sijaishuollosta.

TÄMÄ SYÖPÄ ON TÄYSIN EPÄREILU!!!

(niin enhän minä yksin taistele, onhan minulla tämä syöpä rinnallani - Jipii!!)

Kun pysyn piilossa maailmalta saan ainakin kudottua/virkattua vaikka koko päivän, surettaa etten päässyt Uusix verstaille, olin odottanut sitä niin kauan, vienyt Duuriin yhtä jos toista "terveyslappua" ja kun sain heidät uskomaan, että olen kunnossa ja valmis töihin...

Sain kuulla sairastavani ärhäkänlaatuista rintasyöpää.

P4190680-normal.jpg

(kirjekaverin sukat)

P4190681-normal.jpg

(ensimmäinen koristetyynynpäällinen, seuraavasta tulee vihreä)