Onneksi on saatu tämäkin päivä kulutettua.
Nukkumalla ja kutomalla sukkaa Kirjekaverilleni.
---
Ahdistuspisteet ovat kovassa nousussa, niitä vähentääkseni, päätin sulkea FB tilini kokonaan, ei ole missään muualla niin helppoa kirjoitella keveitä sanoja, kun nettimaailmassa. Luvata auttaa, antaa toisen odottaa ja sitten ei ymmärretä, kun suutttaa.

Mun yksi nk. kaveri lupasi tulla pakkamaan kanssani, koska leikkauksen jälkeen olen ollut aikalailla käsipuoli mutta niin olen pakannut yksin, kaikki nämä viikot.

Onneksi olen aloittanut jo aikoja sitten, sillä tiesin odottaa tältä ihmiseltä tyhjiä sanoja.

Nyt olen sitten yksin, kokonaan, mutta en voi millään tähän elämäni tilanteeseen hyväksyä ihmisiä jotka puhuvat tyhjää, minun on tiedettävä varmasti.

---

Pari viikkoa ja saan jättää lopullisesti hyvästit kaikille elämäni turhakkeille ja keskittyä minuun ja minun Perheeseen, sairaana kenties mutta vailla valheita.