Voi Jumala mua armahtakoot.

IMG-20140608-WA0007-normal.jpg

Mä olen niin kipeä, etten tiedä olisikin vihainen vaiko vain alistunut.
Yritän juuri saada Syöpäklinikalta jotain kiinni, että voisin pakottaa lääkärin kirjoittamaan mulle Panacodeja, ei näihin kipuihin pikään Panadol auta - paska puhetta!!

Lyricat, eivät auta, koska tämä ei ole hermokipua.

Tämä kipu on Saatanallista raastamista, jokaikisessä luussa ja luuntapaisessakin.
Olen joutunut ottamaan sauvat taas käyttöön, koska en kykene kävelemään.

Sytostaatit eivät tätä aiheuta, pelkästään Neulasta - valkosolujen tuotantolääke.
Eikä missään sanota, koska tämä menee ohi.

Jos en saa Panacodeja otan yhden Sytostaatti kerran vielä mutten Neulasta, jos käy kehnosti ja sairastun sen takia ettei ole vastustuskykyä lakkaan hoidot kokonaan.

Pääsin käymään Lankamaailmassa nyt on pian vauvannuttu, serkun tytölle valmis.

IMG-20140608-WA0011-normal.jpg