Mä olen aivan loppu.
Miksi kukaan ei ymmärrä etten mä jaksa??
Menin sinne Heka Suutarila Jakomäkeen irtisanomaan vuokrasopimusta ja olin hajota jo alkuun mutta tällä kertaa poistuin paikalta, menin kirjastoon ja otin puolikkaan Opamoxin, sitten palasin takaisin ja sain hoidettua asian, vaikkakin huonosti mutta hoidettua.

Mun tekis mieli huutaa maailmalle, hakata maailma myttyyn ja upottaa suohon.

MIKSI JUURI MINÄ SAIRASTUIN????

Keskimmäisen palaveri on siirretty tänne päähän Suomea, mikä on hyvä, meillä vaihtuu lastis - AMEN!
Nyt vaan toivon, ettei syöpähoidot ala ennen tuota palaveria, koska mä haluan olla kunnossa, kun saan olla edes tovin poikani kanssa.

MÄ OLEN 36V
MUN LASTENI ISÄ ON KUOLLUT
MIKSI MINÄ SAIRASTUIN???

Mä en tiedä edes mihin olen laittanut kutimeni, että voisin kutoa.